Vyhodnocení GIESSEGI JAL2009

28.10.2009 19:01


GIESSEGI JAL 2009 v letošním roce byla 16-ti dílným seriálem. První závod byla časovka jednotlivců dne 26.d 2009 ve Zvikovském podhradí. Trasa měřila 32 km. Z našeho oddílu jsem se zúčastnil pouze já. Na časovku přijelo celkem 66 startujících. V kategorii D / 50-59 let/ jsme skončil na 6 místě a celkově na 21. místě.
Druhý závod O cenu města Velešín se uskutečnil ve Věžovaté pláni 3.5.2009. Pro mě závod skončil dřív, než začal. Při rozjíždění mi prasklo lanko u přehazovačky. Výměnu jsem do startu nestihl a tak jsem byl nucen vzdát. Z našeho oddílu startoval Diviš Jiří, který v kat.B obsadil 16-té místo a Mário Frey v kategorii C 8 místo.
Třetí a čtvrtý závod proběhl o víkendu 23.-24.5.2009 v Milevsku. V sobotu se jela časovka jednotlivců na 29 km. Z našeho oddílu jsem startoval pouze já a v kat.D jsem skončil na 5-tém místě a celkově na 16. místě. V neděli byl závod s hromadným startem. Opět jsem startoval z našeho oddílu pouze já. I v neděli jsem skončil na 5-tém místě, celkově na 22. místě.
5. závod Bukovská placatka byl závodem proti chronometru na 21 km. V této časovce jsem obsadil v kateg.D 4. místo a celkově 39. místo.. Zde startoval i Jiří Diviš, který obsadil 14. místo v kateg.B a 38. místo celkově.
6. závod dne 7.6.2009 byl společný závod se ŠUAC v Klatovech, který jsem vynechal a nestartoval ani nikdo z našeho oddílu.
7. závod byl závodem s hromadným startem v Chotovinách dne 14.6.2009. Trasa měřila 57 km a já jsem obsadil v kateg.D 6. místo a celkové 14. místo. Nikdo další od nás nestartoval.
8. závod v Žabovřeskách 21.6.2009 byl závodem s hromadným startem na 78 km. V kategorii D jsem obsadil 5. místo a celkově 21.místo. Od nás opět nikdo jiný nestartoval.Tímto závodem byla odjetá první polovina závodů. Doposud to ode mne byly sotva průměrné výkony. Od druhé poloviny jsem se začal zvedat a lepšit závod od závodu.
9. závod dne 4.7.2009 byl závodem s hromadným startem na 56 km v Brlohu u Českého Krumlova. V kopcovitém závodu jsem poprvé v kateg. D stanul na bedně, když jsem dojel na 2. místě, celkově na 13. pozici.
10. závod 25.7.2009 byly Budějická kolečka- kritérium na výstavišti v Českých Budějovicích. Tady jsem opět startoval pouze já. V kategorii Djsem skončil na 3. místě / podruhé na bedně/ a celkově na 9 místě.
1. závod 2.8.2009 v Žabovřeskách byla časovka dvojic , kterou jsem vynechal. Z našeho oddílu nestartoval nikdo.
12. závod byl 2.8.2009 ve Skopytcíchu Tábora.V závodě jsem zabloudil a po zajížďce asi 5 km jsem dojel v kategorii D na 10. místě a celkově na 46. místě z 61-ti závodníků. Závod jsem totálně zpackal.
13. závod byla časovka na Kleť. Trasa měřila 11 km s průměrným převýšením 5%. Opět jsem startoval pouze já. Za deštivého počasí jsem v kategorii D dojel o 7 sekund na 2. místě a potřetí stanul na bedně. Ze 70 závodníků jsem dojel na 33. místě.Oproti loňskému roku jsem se zlepšil o více než 3 minuty.
14. závod Monínec byl mistrovským závodem JAL. Závod byl opět společný se ŠUAC. Na staru byli i z unií UAC,SAL a SAC.
Proto byla konkurence velká. V kategorii D jsem obsadil 9. místo. Protože se závod jel jako mistrovství JAL, kde jsem v kategorii dojel na 3. místě, tak jsem stanul na bedně s pohárem za 3. místo./počtvrté na bedně/. V závodě na 55 km startovalo 84 cyklistů a já celkově dojel na 39. místě.
15 závod Zvíkovské podhradí byl zrušen. Místo něj byl jako 15. závod společný závod se ŠUAC časovka jednotlivců na 33 km Sušice-Modrava. Závod se uskutečnil 12.9.2009. Závodu se zúčastnilo 108 cyklistů a v mé kategorii D úctyhodných 28 cyklistů!!!
Z těchto 28 cyklistů byl předemnou pouze 1 a to ze ŠUAC, takže jsem dojel na 2. místě a JAL na 1. místě/po paté na bedně/. Tohoto výsledku si cením z celé série asi nejvíce.
Poslední 16. závod 3.10.2009 byl v Cunkově u Tábora závod do vrchu s hromadným startem, Jednalo se o 6 km dlouhou trasu. Byla to moje poslední možnost konečně zvítezit a to se podařilo. V kategorii D jsem zvítězil a celkově dojel na 6. místě po 6-té na bedně/.
Celkově jsem se zúčastnil 14-ti závodů, dojel jich 13 a 2x byl třetí, 3x druhý a 1x první. Po 16-ti závodech jsem skončil v kategorii D na 4. místě/ ztráta 7 bodů/ a celkově na 13. místě.
V této sezoně jsem neodjel žádný závod MTB,

Nová Buková 27.10.2009
Cykloreportér Libor.

—————

Zpět