JAL - závod do vrchu v Cunkově u Jistebnice

07.10.2009 19:43

V sobotu 3.10.2009 se uskutečnil poslední závod JAL a to hromadný závod do vrchu v Cunkově u Jistebnice. Kdo chtěl ještě na poslední chvíli si vylepšit své postavení v průběžném hodnocení, tak se objevil na startu. Protože již většinou bylo v kategoriích kromě A a C rozhodnuto, tak byla účast slabší.Po příjezdu na Cunkov mě čekalo milé překvapení v podobě účasti dvou kolegů z týmu CT SAUNABAR HORNÍ CEREKEV a to Davida Andrle a Jiřího Diviše. Počasí bylo příznivé a mohl jsem startovat v krátkém dresu. I naše výsledky byly příznivé. Jirka Diviš dojel v kateg.B na 3. místě a David Andrle v kategorii M4 na 2. místě. Já jsem v kategorii D dojel na 1. místě, takže jsme byli všichni na bedně.V celkovém pořadí JAL v kateg.D jsem skončil na 4. místě se ztrátou 7 bodů na třetího Ladislava Benháka. Ze 16-ti dílného seriálu jsem se zúčastnil 14-ti závodů. Jeden jsem pro defekt před startem nedojel. V dalších závodech jsem byl 2x třetí, 3x

Cykloreportér Libor

—————

Zpět