13. závod GIESSEGI JAL 2009 - Kleť

31.08.2009 22:43

   Na totálně zpackaný závod ve Skopytcích jsem  musel hodně rychle zapomenout a připravit se na  časovku Z Českého Krumlova na Kleť. Závod byl dlouhý 11 km s průměrným převýšením 5%. Brzo po příjezdu do Krumlova začalo slabě pršet a bylo i chladno. Už při rozjíždění déšť zesílil. Při mém startu se valily z oblak slušné proudy vody. Dojel jsem do cíle v čase 32:29,4 / lepší o více něž 3 min. oproti roku 2008/. V závodě startovalo 70 jezdců. Celkově bez rozdílu kategorie jsem skončil 33. a v kategorii D na 2. místě/ 7 sec. za 1. a 6 sec. před 3. /. Nahoře na Kleti jsem neměl další oblečení a tak jsem si v chladném počasí vytrpěl sjezd do Českého Krumlova. Další závod  bude mistrovství JAL Monínec  6.9.2009.

Cykloreportér Libor .

—————

Zpět