14.závod GIESSEGI JAL Monínec

14.09.2009 23:54

    6.9.2009 se v Monínci u Jistebnice uskutečnil 14.závod GIESSEGI JAL, který se jel jako mistrovství GIESSEGI JAL 2009. Závod byl společný i pro závodníky ligy ŠUAC. Na start dorazili i závodníci dalších amaterských unií a to UAC ,SAL a SAC, takže konkurence byla obzvlášť tvrdá. Kdo chtěl v celkovém pořadí JAL a ŠUAC uspět, ten byl na startu.Pořadatel vytvořil náročnou trasu, která vyvrcholila závěrečným stoupáním kolem sjezdovky na Monínec. Každý ze závodníků si pořadně hrábnul do svých sil, protože na trase bylo několik slušných stoupání. Počasí se vydařilo, bylo slunečno, na cyklistiku tak akorát.Kategorie S1/A a B/ jeli 3 25 km okruhy + 4,5 km dojezd do cíle a kategorie S2/C,D,Z,a H/ jeli 2 stejné okruhy + stejný dojezd.Z našeho oddílu jsem opět startoval pouze já.V mistrovství GIESSEGI JAL jsem obsadil v kategorii D/50-59 let/ 3. místo a stanul na bedně. V kategorii D jsem v obsadil 9. místo ze všech amaterských unií. Po 14. závodě jsem klesl na 4. průběžné místo se ztrátou 25 bodu na 3. místo.

Cykloreportér Libor

—————

Zpět